Λύνουν το… χειρόφρενο ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας και ξαναπιάνουν δουλειά.
Οι δύο μετροπόντικες, που παραμένουν ακινητοποιημένοι στο ύψος της πλατείας Συντριβανίου, θα βάλουν μπροστά τη μηχανή τους τη Δευτέρα 2 Αυγούστου. Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, κι έπειτα από εννέα και επτά μήνες απραξίας, αντίστοιχα, τα δύο ΤΒΜ, θα αρχίσουν να σκάβουν και πάλι το υπέδαφος της Θεσσαλονίκης, στη βασική γραμμή του Μετρό, μήκους 9,6 χλμ., που εκτείνεται από το Σιδηροδρομικό σταθμό έως και τη Νέα Ελβετία στην ανατολική πλευρά της πόλης, σε μια προσπάθεια να καλύψουν το χαμένο έδαφος.
Όσον αφορά στα προβλήματα που έχουν προκύψει σε πολλούς από τους συνολικά 13 σταθμούς της βασικής γραμμής του Μετρό έχουν βρεθεί τρόποι για να δρομολογηθεί η επίλυσή τους. Ειδικά για την περίπτωση του σταθμού στο Παπάφειο η επιλογή που έκανε ο Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Άνθιμος θα οδηγήσει σε μια σημαντική καθυστέρηση, που θα συνοδευτεί και με σοβαρές οικονομικές διεκδικήσεις από την πλευρά του αναδόχου για την κατασκευή του σταθμού. Οι μετροπόντικες, πάντως, θα περάσουν χωρίς να έχει κατασκευαστεί ο σταθμός (θα γίνει δηλαδή η διάτρηση υπογείως και στη συνέχεια η κατασκευή του σταθμού), γεγονός που γεννά πρόσθετα τεχνικά προβλήματα και σοβαρές οικονομικές επιβαρύνσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου