29 Ιουλ 2010

Ο Jean Allain Boumsong είναι εδώ!


«Ήρθα στον Παναθηναϊκό χωρίς δεύτερη σκέψη» δήλωσε ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ κατά την άφιξη του στην Ελλάδα και υποσχέθηκε να τα δώσει όλα για τους πρωταθλητές.


Ο Γάλλος στόπερ φορώντας κουστούμι, πέρασε την πύλη αφίξεων συνοδευόμενος από τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ, Δημήτρη Γόντικα ενώ τον πλησίασαν δύο κοριτσάκια, τα οποία αγκάλιασε ενώ πήρε και ένα κασκόλ. Ο Μπουμσόνγκ ήρθε στην Ελλάδα μαζί με τον μάνατζερ του και την μητέρα του.

Ο 31χρονος στόπερ τόνισε πως πήρε την απόφαση να φορέσει την φανέλα με το τριφύλλι στο στήθος για τίτλους: «Ηρθα εδώ για τον Παναθηναϊκό και για να κερδίσω  τίτλους. Στην ομάδα υπάρχει ο Σισέ και ο Γκοβού τους οποίους γνωρίζω καλά. Πρέπει να μάθω και τους άλλους συμπαίκτες μου. Εγώ θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και θα προσπαθήσω αν μπορώ να γίνω και ο leader της ομάδας».

Γιατί επέλεξες τον Παναθηναϊκό;

«Συνήθως όταν παίζεις για έναν νέο σύλλογο όπως η Λιόν δεν θες να φύγεις αλλά όταν παρουσιάζεται μια αλλά η μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός και σε διαβεβαιώνει ότι σε θέλει στην ομάδα του δεν χρειάζεται να το σκεφτείς δεύτερη φορά».

Τι ξέρεις για τον νέο σου σύλλογο;

Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα χωρίς να θέλω να προσβάλλω τις υπόλοιπες. Εχει μεγάλους στόχους και φιλοδοξίες στην Ελλάδα και την Ευρώπη και αυτό είναι καλό για εμένα αφού και εγώ έχω τις ίδιες φιλοδοξίες έχω. Σίγουρα ο Παναθηναϊκός έχει τις αντίστοιχες φιλοδοξίες με τη Λιόν.

Για το αν έχει ως στόχο να επιστρέψει στην εθνική Γαλλίας: «Πρώτα με νοιάζει να πάω καλά με τον Παναθηναϊκό και εν συνεχεία θα τα δούμε όλα.
Επέλεξα τον Παναθηναϊκό γιατί είναι μια γνωστή ομάδα, παίζει στο Champions League, υπάρχουν καλές συνθήκες και έχω συνηθίσει να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο».
Ο Μπουμσόνγκ τις επόμενες ώρες θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και αν όλα κυλήσουν ομαλά τότε θα υπογράψει τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με το τριφύλλι.

ΠΗΓΉ:gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: